Funcționarea secretariatului pe perioada stării de urgență

20.03.2020

Pe perioada stării de urgență toate interacțiunile cu secretariatul Facultății de Automatică și Calculatoare se vor realiza prin email.

Pentru adeverințe vă rog să trimiteți email la adresa:
adeverinte.acs@upb.ro, cu precizarea următoarelor trei elemente:
1. Numele și prenumele
2. Anul și grupa de studiu
3. Motivul solicitării adeverinței

Adeverințele scanate vor fi trimise ca răspuns prin email solicitantului. Adeverintele in format fizic vor fi depuse la finalul zilei de lucru in care s-a trimis adeverinta la postul de pază din clădirea Precis si pot fi ridicate pe baza documentului de identitate. Deși adeverințele vor putea fi ridicate în format fizic de la postul de pază, vă rugăm să încercați să folosiți forma scanată si sa veniti sa ridicati adeverinta in forma fizica numai in cazul in care forma scanata nu este acceptata.

Pentru orice alte solicitări sau întrebări vă rugăm să trimiteți mesaj
la adresa: secretariat.acs@upb.ro